Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мекшун А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Мекшун А. Д. Компетентність соціальних працівників як невід’ємна складова професійної успішності [Електронний ресурс] / А. Д. Мекшун // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. - 2013. - № 3-4. - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srutip_2013_3-4_6 Визначено компетентність як специфічну здатність ефективного виконання конкретних дій у предметній галузі, включено вузькопредметне знання, особливого роду предметні навички, способи мислення, розуміння відповідальності за свої дії та розкрито особливості професійної компетентності соціального працівника, який повинен володіти методами, прийомами, технологіями соціальної роботи, а також вміннями, необхідними для їх застосування. Доведено, що соціальна компетентність працівника являє собою сукупність якостей, що відображають ступінь кваліфікації, рівень знань, умінь і навичок, готовності та здатності, які пов'язані зі здійсненням соціальної діяльності й навичками саморегуляції, самоорганізації, що є основою самовдосконалення й професійного росту.
| 2. |
Мекшун А. Д. Компетентність соціальних працівників як запорука професійної успішності [Електронний ресурс] / А. Д. Мекшун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_2_25 Визначено компетентність як специфічну здатність ефективного виконання конкретних дій у предметній галузі, включено вузькопредметне знання, особливого роду предметні навички, способи мислення, розуміння відповідальності за свої дії та розкрито особливості професійної компетентності соціального працівника, який повинен володіти методами, прийомами, технологіями соціальної роботи, а також вміннями, необхідними для їх застосування. Доведено, що соціальна компетентність працівника являє собою сукупність якостей, що відображають ступінь кваліфікації, рівень знань, умінь і навичок, готовності та здатності, які пов'язані зі здійсненням соціальної діяльності й навичками саморегуляції, самоорганізації, що є основою самовдосконалення й професійного росту.
| 3. |
Мекшун А. Д. Характеристика основних підходів до розуміння сутності поняття "соціальний працівник" у процесі професійної підготовки фахівців цієї сфери (зарубіжний та вітчизняний досвід) [Електронний ресурс] / А. Д. Мекшун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2014_1_28 Проаналізовано основні підходи до сутності поняття "соціальний працівник" із врахуванням зарубіжного та вітчизняного досвіду в процесі професійної підготовки фахівців цієї сфери. Наголошено на необхідності формування обгрунтованих вимог до програм професійної освіти, професійного відбору абітурієнтів, з іншого - вивчення досвіду зарубіжних країн у цій галузі та впровадження передових технологій навчання. Розкрито сутність основних зарубіжних моделей підготовки спеціалістів для соціальної сфери.
| 4. |
Мекшун А. Д. Засади правової компетентності майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / А. Д. Мекшун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1. - С. 263-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_1_60 Проаналізовано важливість правової компетентності як основної складової професіоналізму соціального працівника.
| 5. |
Мекшун А. Д. Характеристика основних педагогічних умов формування правової компетентності майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / А. Д. Мекшун // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 133-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_122_20
| 6. |
Мекшун А. Д. Педагогічні умови формування правової компетентності майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / А. Д. Мекшун // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_47
| 7. |
Мекшун А. Д. Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування правової компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / А. Д. Мекшун // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 133. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_133_36
| 8. |
Мекшун А. Д. Iсторичний екскурс становлення соціальної роботи економічно розвинутих країн з підготовки соціальних працівників [Електронний ресурс] / А. Д. Мекшун, Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017. - № 1. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2017_1_10
| 9. |
Мекшун А. Д. Характеристика основних підходів до сутності поняття "соціальний працівник" в процесі професійної підготовки фахівців даної сфери (з врахуванням зарубіжного та вітчизняного досвіду) [Електронний ресурс] / А. Д. Мекшун // Молодий вчений. - 2014. - № 11(14). - С. 181-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_11(14)__46 Проаналізовано основні підходи до сутності поняття "соціальний працівник" із врахуванням зарубіжного та вітчизняного досвіду в процесі професійної підготовки фахівців цієї сфери. Наголошено на необхідності формування обгрунтованих вимог до програм професійної освіти, професійного відбору абітурієнтів, з іншого - вивчення досвіду зарубіжних країн у цій галузі та впровадження передових технологій навчання. Розкрито сутність основних зарубіжних моделей підготовки спеціалістів для соціальної сфери.
| 10. |
Мекшун А. Д. Правова підготовка майбутніх соціальних працівників у ВНЗ: ключові принципи та проблеми впровадження [Електронний ресурс] / А. Д. Мекшун // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 58. - С. 117-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_58_15
| 11. |
Мекшун А. Компетентність соціальних працівників як основний елемент професійної успішності [Електронний ресурс] / А. Мекшун // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2013. - Вип. 3. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_3_27 Визначено компетентність як специфічну здатність ефективного виконання конкретних дій у предметній галузі, включено вузькопредметне знання, особливого роду предметні навички, способи мислення, розуміння відповідальності за свої дії та розкрито особливості професійної компетентності соціального працівника, який повинен володіти методами, прийомами, технологіями соціальної роботи, а також вміннями, необхідними для їх застосування. Доведено, що соціальна компетентність працівника являє собою сукупність якостей, що відображають ступінь кваліфікації, рівень знань, умінь і навичок, готовності та здатності, які пов'язані зі здійсненням соціальної діяльності й навичками саморегуляції, самоорганізації, що є основою самовдосконалення й професійного росту.
| 12. |
Захаріна М. І. Філософсько-педагогічне осмислення В. Зеньковським якості освіти: паралелі із сучасністю [Електронний ресурс] / М. І. Захаріна, А. Д. Мекшун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - № 2. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2018_2_7 З точки зору соціальної філософії, яка широко використовує антропометричний підхід, ключове призначення освіти, а відтак - і джерела оцінювання її якості, полягає у позитивних змінах, що відбуваються на рівні індивіда (людини). В той же час людина як об'єкт впливу результатів освіти (освітнього процесу) не завжди здатна (вірніше - частіше нездатна) неупереджено оцінити якість одержаної освіти. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблему якості освіти досліджували такі вчені як В. Андрущенко, В. Бех, В. Кремень, Б. Майбєр, В. Наливайко, С. Терпищий, О. Чабала тощо. Виділення недосліджених частин загальної проблем. Проаналізовано педагогічні та філософські погляди В. В. Зеньковського, який був представником мислителів релігійного відродження, зусиллями яких була створена філософія початку і першої половини XX ст. Постановка завдання. Реконструкція поглядів В. В. Зеньковського має істотне значення для розуміння сутності і особливостей якості освіти та особливого значення для сучасності. В. В. Зеньковський сформулював ключову ознаку якісної освіти - по-перше, забезпечувати гармонійний розвиток особистості (зокрема, через вивчення "загальних" предметів), а по-друге, забезпечувати суспільне благо у вигляді фахівців належної якості (зокрема, через отримання індивідами знань та навичок відповідно до обраної спеціальності). В цій тезі простежується призначення освітнього процесу як своєрідної "соціальної відповіді" на індивідуальні та суспільні запити. Згідно з В. Зеньковським, така "соціальна відповідь" має простежуватися на всіх рівнях освіти - і у середній освіті, і у вищій освіти. Якість освіти В. В. Зеньковський розглядав широко, ставлячи на порядок денний і питання задоволення освітніх потреб особистості, і її підготовку до соціальної взаємодії, і необхідність задоволення запитів держави і суспільства.
| 13. |
Ховрич М. О. Інтернет-залежність – актуальна проблема сучасної молоді [Електронний ресурс] / М. О. Ховрич, А. І. Мекшун // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 8. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2020_8_21
| 14. |
Острянко Т. Дослідження формування асертивності у підлітків з агресивною поведінкою [Електронний ресурс] / Т. Острянко, А. Мекшун // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 28(3). - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_28(3)__29
| 15. |
Ховрич М. Дослідження та аналіз результатів інтернет–залежності студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / М. Ховрич, А. Мекшун // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 14-15. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2021_14-15_10
|
|
|